/Files/images/2014_2015_nr/IMG_0199.JPG

Заняття з формування навичок здорового способу життя

у дітей дошкільного віку

Тема

«Будемо здорові. Друзі та шкідники здоров’я»

(Практичний психолог

Дидактична мета:

Закріпити уявлення дітей про те, що найбільше багатство людини - здоров`я.

Формувати потребу дбати про своє здоров`я, турботливо ставитися до свого тіла та організму, вміти його доглядати.

Розповісти, що джерелом зміцнення здоров`я і запобігання хворобам є здоровий спосіб життя та безпечна поведінка у довкіллі. Дати елементарну інформацію про наявність в організмі мікроістот (віруси, бактерії, мікроби), які шкодять здоров`ю та розвивати здатність встановлювати причинно-наслідкові зв’язки.

Довести до свідомості дошкільників, що шкідливі звички є основною причиною порушення здоров'я, формувати негативне ставлення до них.
Розвивальна мета:

Розвивати бажання вести активний спосіб життя, дбати про своє здоров`я, турботливо ставитися до свого тіла та організму, вміти його доглядати.

Розвивати мислення й комунікативні функції.
Виховна мета:

Виховувати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров'я, прищеплювати інтерес до занять фізкультурою і спортом. Виховувати вміння дотримуватися загальних правил і норм поведінки в спільній колективній діяльності.
Корекційна мета:

розвивати слухове та зорове сприйняття, зорову увагу, дрібну моторику, пізнавальну активність.

Обладнання:

Інформаційний бюлетень «Як правильно доглядати за зубами», зубна щітка, олівці, папір, мило, вода.

Хід заняття

І. Вступна частина
- Діти, сьогодні ми зібралися з вами, щоб поговорити про здоров'я. На яке слово схоже слово "здоров'я"? Правильно, слово " здоров'я" схоже на слово " здрастуй". Коли люди вітаються, вони бажають один одному здоров'я. Давайте привітаємося і ми.
Вихователь пропонує дітям встати в круг.

Комунікативна гра " Здрастуй"!
Діти стають в круг і по черзі приспівують фразу, називаючи ім'я дитини, якій передають м'ячик : "Здрастуй, Соня"! і так далі.

ІІ. Основна частина
- Діти, а ви почуваєте себе здоровими? Послухайте себе. Що таке здоров'я?
- Здоров`я – це стан організму при якому нормально виконують свою функцію (працюють) всі його органи.
- Я відкрию вам маленький секрет. Наше здоров'я можна порівняти з сонечком, у якого багато промінців. Ці промінці живуть в кожній клітинці вашого організму. І якщо зіпсується хоч один із них, то виникає біль, або інші неприємні відчуття. Навіть, коли маленький зубчик заболить, то людина страждає. Про один такий випадок я зараз вам розповім.

Вірш Т. Лисенко «Хвора Киця»

- Діти, а що потрібно робити, щоб зубки не боліли ?

Зараз ми з вами послухаємо поради нашої медсестри і повчимося правильно чистити зубки. (Діти беруть свої щіточки, вчаться чистити зуби).

А тепер кожен із вас покаже свої зубки медсестрі, щоб з’ясувати чи здорові вони у вас. (Медсестра проводить огляд і дає рекомендації батькам, щоб звернулися до лікаря).

-Діти, а що шкодить нашому здоров’ю ? (ХВОРОБИ)

- А як можна від них врятуватися ?

Зараз ми послухаємо вірш Тетяни Лисенко про «Мікроби»

- Скажіть, чому захворіло поросятко ?

- Як воно себе почувало ?

- Хто його врятував ?

- Чому вчить нас історія про свинку ?

- Діти, а хто є помічниками для нашого здоров’я ? (Здорова їжа, дотримання режиму дня, повітря, сонце, вода, чистота, охайність, спорт, лікарі, сон, спокій, працьовитість, любов і дружба) .

ІІІ Фізкультхвилинка. «Зарядка для каченят»

ІV Рефлексія:

Малювання олівцями на тему «Друзі і шкідники здоров’я».

У супроводі медсестри діти йдуть до умивальників і вчаться правильно мити руки.

V Підсумок. Створення вернісажу робіт.

Кiлькiсть переглядiв: 0