/Files/images/patrotichne_vihovannya/СЕЖОК НА ЁЛКУ.gifКонспект заняття

«Подорож до зимового лісу»

(ранній дошкільний вік)

Підготувала вихователь:

Лисенко С.І.

Заняття з пізнавального розвитку

з елементами сенсорного розвитку та художньої діяльності.

Мета: вчити дітей дбайливо ставитись до оточуючого середовища. Навчати дітей не чинити шкоди тваринам, уміти бачити красу та радіти їй. Збагачувати емоційний стан дітей.

Спонукати дітей до малювання, викладання з геометричних фігур, закріпити кольори (білий, зелений, синій, червоний, жовтий). Розвивати уявлення, мислення, зв’язне мовлення, дрібну моторику рук.

Виховувати дбайливе ставлення до тварин, дерев, природи, почуття доброзичливості.

Попередня робота: спостереження за зимовими явищами, розглядання картинок із зображенням диких тварин, малювання зимових явищ природи.

Словник: сніг, сніжинки, білий, мандрувати, зима, звірі, зайчик, лисичка, ведмедик.

Обладнання: ялинки, іграшки: зайчик, ведмедик, лисичка, штучні сніжинки, сніжки, паперові тарілочки, геометричні фігури (круг, трикутник) тонований папір, біла фарба, серветки.

Хід заняття

(на килимі оформлено зимовий ліс: ялинки, під ними сніжок, біля ялинок сидять іграшкові зайчик, лисичка, ведмедик.)

Вихователь: Доброго дні дівчата й хлоп’ята,

Радо усіх вас вітаю,

І гостям ми надзвичайно раді,

Давно чекали ми на вас,

Вітаємо вас щиро, друзі,

Ласкаво просимо до нас!

(діти вітаються з гостями)

Ну а ми діти, щоб на місті не сидіти, помандруємо до лісу. А в тому лісі мешкає зимова Фея, яка може творити справжні дива.

Тож у потяг всі сідайте,

Поспішіть, часу не гайте,

Ми не будем сумувати,

Ніжки будуть танцювати.

(діти з вихователем створюють потяг і під музику рухаються до лісу)

Вихователь: Ось ми з вами й приїхали до зимового лісу.

А яка зараз пора року? (зима)

Давайте подивимось на ялиночки, сніг.

Якого кольору сніжок? (білий), а ще який він (холодний, красивий).

А ялиночки якого кольору? (зелена)

Роздивляємося ялиночки.

А хто це до нас поспішає?

(лунає музика, виходить Фея)

Фея. Вас вітаю люби друзі
У своїм зимовім лісі.

Тут чекають, вас малята,

Спритні лісові звірята.

А чи зможете ви впізнати тих, хто сидить тут під ялиночками?

(підходять до ялиночки під якою сидить лисичка)

Вихователь. Послухайте віршик загадку, і зможете відгадати хто під цією ялиночкою.

Я руденька, та хитренька,

Дуже жвава, веселенька.

Вовку сірому сестричка.

Ну а звуть мене? ( лисичка)

Роздивляємось лисичку. Яка вона (руденька, має лапки, вушка)

Давайте покажемо як рухається лисичка. (показують під пісню «Я Лисичка»)

(підходимо до ялиночки де сидить ведмедик.)

Відгадаємо загадку ще про одного звіра, що ховається під наступною ялиночкою

Я великий косолапий,

Люблю медом ласувати,

Чи впізнали ви малята.

Як же мене називати? (ведмедик)

Роздивляємося ведмедика, імітуємо його рухи під музичний супровід.

А хто в нас під цією ялиночкою?

Довгі вушка, куций хвіст,

Невеличкий сам на зріст.

Полюбляю я морквинки,

І смачненькі капустинки. (зайчик)

А давайте з нашим зайчиком пограємо в гру «Гріємо вушка»

(діти імітують рухи, про які говориться в віршику)

Гріють вушка, гріють вушка, гріють вушка зайченятка

І стрибають, стриб, стриб. І стрибають стриб, стриб.

Гріють носик, гріють носик, гріють носик зайченятка

І стрибають, стриб, стриб. І стрибають стриб, стриб.

Гріють лапки, гріють лапки, гріють лапки зайченятка

І стрибають, стриб, стриб. І стрибають стриб, стриб.

Гріють хвостик, гріють хвостик, гріють хвостик зайченятка

І стрибають, стриб, стриб. І стрибають стриб, стриб.

Фея. А ви знаєте малята що мій ліс не звичайний, а чарівний, і всі хто в нього попадає вміють творити справжні дива.

А наші звірята дуже великі ласуни. Тож давайте ми тут для них зробимо цукерочки.

(діти за зразком вихователя викладають з геометричних фігур (круг, трикутник) цукерочки, називають якого вони кольору (жовтий, червоний, синій). Частують звірят.)

Вихователь. Дивіться які сніжинки біля ялинки (тримає в руках зображення сніжинки). Вона дуже гарна і схожа на зірочку. Така біленька, легенька, іскриста. У неї багато промінчиків. І сьогодні ми з вами намалюємо сніжиночки подружки.

Діти подивіться на мою сніжинку (вихователь показує зразок) Вона біла. Промениста, це я намалювала. Зараз я вам покажу, як це потрібно робити. Свою руку я вмочаю в білу фарбу, моя долонька стає білою. Потім прикладаю її до аркушу паперу, у мене вийшов промінчик. А коли зробити багато таких промінчиків, то вийде сніжинка, біла, чарівна. Діти, кожен з вас намалює своєю долонькою по одному промінчику.

Якого кольору у нас фарба?

Тож приступимо до роботи. Покажемо і Феї і лісовим звірятам. Як мі чудово вміємо малювати.

Та перед цим підготуємо наші долоньки до роботи.

Пальчикова гра «Сніжинки»

На дерева, на лужок,

Білий падає сніжок

І сніжинки ось такі

Дуже люблять малюки. (показують ручками та пальчиками, ті дії які описуються у вірші)

(діти разом з вихователем виконують роботу)

Фея. Молодці малята. А зараз ми з вами пограємо в сніжки

Падав сніг,

Падав сніг –

Для усіх, усіх, усіх,

І дорослих і малих,

І вселих і сумних.

Всім, хто гордо носа ніс,

Він тихцем сідав на ніс.

А роззяв, як на сміх,

Залетів до рота сніг.

Вереді за комір вліз

І довів його до сліз.

А веселі грали в сніжки –

Сніг сідав їм на усмішки

І сміявся з усіма:

- Ой, зима, зима, зима!

(під музику, виконують гру - танок «Сніжки»).

Підсумок.

Вихователь. Куди ми з вами сьогодніподорожували? (до зимового лісу)

Що росло в нашому лісі? (ялинки)

Кого зустріли? (Фею, лисичку, ведмедика, зайчика)

Що готували для звірят? (цукерочки)

Що малювали? (сніжинку)

В яку гру гралися? («Сніжки»)

Фея пригощає малят цукерками.

Кiлькiсть переглядiв: 4487