/Files/images/2013_2014_nr/P1010678.JPGЗаняття в групі раннього віку на тему:

Увага всім – діти на дорозі!

Підготувала: вихователь

Щербакова Т.Б.

Мета: закріпити з дітьми деякі правила дорожнього руху; ознайомити з кольорами світлофора – закріпити їх; вчити бути відповідальним за своє життя; навести приклади до чого можуть привести пустощі на дорозі; розвивати увагу, спритність, логічне мислення, орієнтування на дорозі.

Девіз заняття: Ми повинні поважати дорогу – щоб дорога поважала нас!

Матеріал: іграшка Незнайка, дидактичні картинки – дорожні знаки, прапорці (жовтий, зелений, червоний).

Хід заняття:

Вихователь: малята, сьогодні до нас у гості завітав Незнайка, він вчора мені зателефонував і дуже просився завітати до нас у групу щоб погратись разом з вами. Давайте його зустрінемо.

У групу заходить на костилях Незнайка. Діти вітаються з ним.

Вихователь: - Що трапилось, Незнайка? Чому ти на костилях?

Незнайка: - Я біг до вас у гості, та перебігав дорогу і мене збила машина. Але зі мною усе в порядку ( сміється ) тільки ось поломана нога.

Вихователь: - Як це з тобою усе в порядку, якщо у тебе поломана нога? Діти, хіба у Незнайки все в порядку? ( малята обурені поведінкою Незнайки ).

Незнайка: - А що я не так зробив? Я просто дуже швидко біг, та не встиг вчасно перебігти дорогу.

Вихователь: - А де і як ти перебігав дорогу?

Незнайка: - Ну як завжди: ішов, ішов побачив ваш садочок «Яблунька» і побіг.

Вихователь: Та як же ж так! Ти що ніколи не чув про правила дорожнього руху?

Незнайка: - А що це за правила такі?

Вихователь: - Діти, давайте розповімо нашому гостю, чому потрібно знати правила дорожнього руху, щоб не попасти у лікарню з поломаною ногою. ( Діти погоджуються )

Вихователь: - Почнемо із загадки. Із трьома очима живе, по черзі мигає. Як мигне – порядок наведе! Що це діти?

Діти: - Світлофор.

Вихователь: - А як ви зрозуміли, що це світлофор? ( відповіді дітей ). Що за очі він має? ( відповіді дітей ). Тобто якщо загориться червоне світло ( вихователь показує на картинці ) – рухатись небезпечно! Якщо зелений колір – проходьте, шлях відкритий! А жовтий, говорить нам про попередження, що скоро почнеться рух. ( діти разом з вихователем підтверджують її слова . Вихователь продовжує розмову з дітьми)А тепер, діти, ми пограємо у гру для того щоб закріпити нам добре кольори світлофору. Називається вона – «Червоний, жовтий, зелений». Ця гра буде направлена на вашу увагу і реакцію. Сідайте будь ласка на стільчики. Якщо я підніму зелений прапорець – ви будете сильно топати ногами. Якщо піднятий жовтий прапорець – плескайте в долоні. А якщо я підніму червоний прапорець – ви будете сидіти без руху і звуку. Але діти, той хто помиляється буде вибувати з гри! А той хто не помилився ні разу, отримає в кінці гри солодкий приз. Діти задоволено плескають у долоні, погоджуючись із вихователем. Малята грають у гру разом з Незнайкою.

Вихователь звертається до Незнайки: - Ти отримав травму через те, що не дивився на дорогу, а саме головне не знав правила дорожнього руху. Та мало того ти міг загинути. Ну тепер ти все знаєш та будеш дотримуватись правил.

Незнайка: - Дякую вам, малята, тепер я буду зразковим пішоходом та навіть буду вчити інших не робити помилок на дорозі. До побачення, діти! (діти відповідають)

Кiлькiсть переглядiв: 4145