Дидактична гра
«Барвисті стрічки»
(Освітня лінія: «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»)
для середнього дошкільного віку
підготувала
вихователь:
Федченко О.В.
Мета: Виховувати інтерес до навчання, самостійність, уважне ставлення до інших. Вчити лічити до 4(5); порівнювати стрічки за кольором, довжиною і шириною; вчити розміщувати стрічки у порядку зростання їх довжини і ширини; орієнтуватися в просторі (ліворуч, праворуч). Розвивати уяву, логічне мислення, пам'ять, увагу.
Обладнання: стрічки різні за кольором, шириною та довжиною, лялька.
Хід гри:
Вихователь читає малятам віршовані рядки.
Як у нашої Марічки
Є різноманітні стрічки:
І великі, і малі,
І широкі, і вузькі,
Є короткі, довгі є,
Як Марічечка встає,
Свої стрічки дістає,
Які хоче вибирає,
В чорні кіски заплітає.
Педагог розкладає стрічки перед дітьми та просить їх відповісти на запитання:
- Чим відрізняються Маріччині стрічки одна від одної? (Кольором, довжиною, шириною).
- Назвіть кольори стрічок. (Діти виконують завдання).
- Які стрічки тут є за шириною? (Широкі та вузькі)
- Які за довжиною? (Довгі та короткі)
Педагог почергово показує малятам вибрані пари стрічок і спонукає відповісти, яка із стрічок знаходиться праворуч, яка – ліворуч, яка з них ширша, яка – вужча.
Наприклад:
Ліворуч – біла стрічка, праворуч – синя. Біла стрічка ширша, а синя – вужча. Чим відрізняються стрічки за довжиною, які вони бувають? (Довгі та короткі).
Дорослий показує малятам пари стрічок, просить визначити і сказати, яка із стрічок у парі довша, а яка коротша. (Відповіді дітей).
Після цього вихователь об’єднує дітей у дві команди і ділить між ними порівну стрічки.
Задача першої команди – порахувати стрічки, розмістити стрічки по порядку зростання їх ширини.
Задача другої команди – порахувати стрічки, розмістити їх у порядку зростання довжини.
Виконавши завдання, малята розповідають про його результати .
Наприклад:
У нас чотири стрічки, найвужча – голуба, трохи ширша – червона, ще більш широка– оранжева, найширша – чорна.
Подробиці гри у вкладенні.