/Files/images/2013_2014_nr/Фото-0084.jpg

Дидактична гра (з елементами рухливої)

«Фігуру знайди,
та колір назви»

(для середнього дошкільного віку)

Підготувала вихователь: Москаленко Л.В.

Тема: Фігуру знайди, та колір назви

Мета: виховувати спостережливість, увагу, та бережливе ставлення до всього, що нас оточує; закріпити знання про геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник); та основні кольори (червоний, синій, жовтий); розвивати вміння орієнтуватися у просторі.

Лінія розвитку: дитина в сенсорно пізнавальному просторі.

Попередня робота: засвоєння знань про геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник); виготовлення геометричних фігур для гри разом з дітьми на заняттях з самостійної художньої діяльності.

Літературний матеріал: віршізагадки;

Дидактичний матеріал: різнокольорові геометричні фігури.

Хід гри

Вихователь пропонує дітям послухати віршовані загадки, та відгадати їх.

1. Маю я три сторони

І три кути,

Чи мене назвати можеш ти? (Трикутник)

2. Я без сторін і без кутів,

Як звуся відгадай,

І на малюнках дітлахів

У сонечку впізнай. (Круг)

3. Я рівненький з всіх сторін

Покрути і поверни,

Всі чотири сторони знайди. (Квадрат)

Діти стають у коло. Один з учасників, «шукач» (вибраний за допомогою лічилки) закриває очі, вихователь, або хтось з дітей, учасників гри, ховає будь-яку геометричну фігуру. Межі схованки уточнюються вихователем.

Після слів: «Один, два, три, фігуру знайди!», «шукач» починає шукати фігуру, якщо він рухається у вірному напрямку. Учасники присідають, якщо напрямок ружу неправильний, то всі встають піднімаючи руки. Після того, як фігуру знайдено, «шукач» називає, що це за фігура, та якого вона кольору.

Потім обирається інший «шукач», і гра повторюється.


Подробиці гри у вкладенні.

Кiлькiсть переглядiв: 0