/Files/images/2013_2014_nr/дети.gifДидактична гра для молодшого дошкільного віку "Кольорове нанизування" (автор: вихователь Дебела Ю.В.)

Освітня лінія: Дитина в сенсорно - пізнавальному просторі

Лінії розвитку: пізнавальний ,креативний, логіко – математичний.

Мета:виховувати у дітей концентрацію уваги,розвиток мислення, сприйняття

кольору, спостережливість, формувати уміння порівнювати, аналізувати; розвиток дрібної моторики пальців рук,закріплення знань про кольори; вміння чергувати намистинки за кольором, визначаючи закономірність; сприяти розвитку логічного мислення дітей.

Варіант 1

«Кожній стрічечці свої намистинки»

Мета: розвиток дрібної моторики пальців рук, уваги;

Закріплення знань про кольори.

Хід гри:

Вихователь пропонує дітям підібрати відповідну за кольором стрічечку і нанизати на неї намистинки.

Потім всі разом перевіряють:

-Якого кольору намисто? (червоного)

-А стрічечка якого кольору? (також червоного)

-Молодці,значить завдання виконане правильно.

Варіант 2

«Чергування намистинок за кольором»

Мета: вміння чергувати намистинки за кольором, визначаючи закономірність;

Розвиток уваги та дрібної моторики пальців рук.

Хід гри: вихователь пропонує дитині продовжити нанизувати намистинки чергуючи їх за кольором.

Дитина коментує вголос з допомогою вихователя: «Спочатку червона намистинка, потім біла. Потім червона, знову біла. Беру знову червону,а потім білу.»

Варіант 3

«Знайди зайву намистинку»

Мета: розвиток дрібної моторики пальців рук, уваги,

логічного мислення,закріплення знань про кольори.

Хід гри: вихователь пропонує дитині уважно роздивитись намистинки на стрічці і визначити , яка намистинка не така, як всі(відрізняється за кольором). Потім пропонує виправити помилку.

Подробиці гри у вкладенні.

Кiлькiсть переглядiв: 104