Дидактична гра для молодшого дошкільного віку "Кольорове нанизування" (автор: вихователь Дебела Ю.В.)
Освітня лінія: Дитина в сенсорно - пізнавальному просторі
Лінії розвитку: пізнавальний ,креативний, логіко – математичний.
Мета:виховувати у дітей концентрацію уваги,розвиток мислення, сприйняття
кольору, спостережливість, формувати уміння порівнювати, аналізувати; розвиток дрібної моторики пальців рук,закріплення знань про кольори; вміння чергувати намистинки за кольором, визначаючи закономірність; сприяти розвитку логічного мислення дітей.
Варіант 1
«Кожній стрічечці свої намистинки»
Мета: розвиток дрібної моторики пальців рук, уваги;
Закріплення знань про кольори.
Хід гри:
Вихователь пропонує дітям підібрати відповідну за кольором стрічечку і нанизати на неї намистинки.
Потім всі разом перевіряють:
-Якого кольору намисто? (червоного)
-А стрічечка якого кольору? (також червоного)
-Молодці,значить завдання виконане правильно.
Варіант 2
«Чергування намистинок за кольором»
Мета: вміння чергувати намистинки за кольором, визначаючи закономірність;
Розвиток уваги та дрібної моторики пальців рук.
Хід гри: вихователь пропонує дитині продовжити нанизувати намистинки чергуючи їх за кольором.
Дитина коментує вголос з допомогою вихователя: «Спочатку червона намистинка, потім біла. Потім червона, знову біла. Беру знову червону,а потім білу.»
Варіант 3
«Знайди зайву намистинку»
Мета: розвиток дрібної моторики пальців рук, уваги,
логічного мислення,закріплення знань про кольори.
Хід гри: вихователь пропонує дитині уважно роздивитись намистинки на стрічці і визначити , яка намистинка не така, як всі(відрізняється за кольором). Потім пропонує виправити помилку.
Подробиці гри у вкладенні.