/Files/images/2013_2014_nr/little_girl_on_rain.gifДидактична гра. «Такі різні пори року» (автор: вихователь — методист Коловська А.А)

Мета: вчити бачити ознаки сезонних змін в погоді, рослинах, поведінці тварин, житті і праці людей. Розвивати спостережливість. Виховувати любов до навколишнього середовища, бажання його оберігати.

На мультимедійній дошці зображені пори року: зима, весна, літо, осінь.

Серед запропонованих малюнків вихователь пропонує вибрати ті, які характерні для певної пори року. Діти доповнюють свої відповіді за допомогою навідних запитань.

І варіант. Квіти:

весняні — підсніжник, фіалки, тюльпани, нарциси;

літні — троянди, ромашки, іриси, дзвоники;

осінні — айстри, жоржини.

ІІ варіант. Плоди:

весняні — редис, черешня;

літні — полуниця, смородина, огірок,, помідор;

осінні — виноград, яблуко, груша, гарбуз, буряк, морква.

ІІІ варіант. Тварини. Птахи:

весна - ведмідь прокидається з барлогу, пташки висиджують пташенят;

літо – тварини з маленькими дитинчатами, пташки літають в квітучих лугах;

осінь – білка запасає на зиму шишки, птахи відлітають у теплі краї;

зима – ведмідь спить у барлозі, птахи біля годівниць;

ІV варіант. Люди:

весняні роботи в саду і в полі;

літні роботи в саду і в полі;

осінні роботи в саду і в полі;

зимові роботи в саду і в полі.

Vваріант. Розваги дітей:

весна — діти стрибають у класи, пускають кораблики в струмочку;

літо — діти купаються в річці, збирають ягоди в лісі, грають з м’ячем на галявині;

осінь — діти йдуть до школи, збирають листя;

зима — діти катаються на санчатах, ліплять сніговика; розвішують годівниці для птахів.

Подробиці гри у вкладеннях.

Кiлькiсть переглядiв: 356