/Files/images/2014_2015_nr/права дитини.jpg

Дидактична гра " Подорож у правову країну"

( для дітей 5 - 6 років )

Освітня лінія : дитина у соціумі, та соціальне життя дитини.

Підготувала : вихователь Почетирка С. В.

Мета : Закріпити знання дітей про їх права, як основу соціалізації та підготовки до дорослого життя. Формувати у дітей моральні уявлення про права дитини, гуманістичне ставлення до навколишнього світу. Розвивати навички правової поведінки.

Вчити аналізувати ситуації з власного життя, виховувати та закріплювати

правила поведінки, культури поведінки у суспільстві.

Обладнання: 11 карток з переліком права дитини, та відповідним малюнком - пазлом,

Хід гри

Вихователь: - Діти, давайте пограймо у цікаву гру.

- Ви хочете ? В яку ? Ви зараз про все дізнаєтесь.

Вихователь на стіл викладає ( вирізані з паперу ) різнокольорові квіточки: жовті, червоні, сині, зелені. Потім пропонує малятам вибрати за бажанням ту квіточку за кольором, яка дитині найбільше сподобалась.

- Чекає завдання на нас цікаве,

- Ми в гру пограємо нову.

- Я вас запрошую малята,

- У країну правову .

Вихователь дістає картку з відповідною " квіточкою " і пропонує дітям скласти пазли, ( коментуючи це тим, що малюнок який діти складуть, все нам про себе розповість ).

- Ми малюночки склали,

- Зі шматочків малих.

- Тепер уважно все розглянем,

- Та розповімо про них.

Після складання пазлів - малюнків: 5-6-8 мал; вихователь спонукає дітей до розповіді, що ж саме вони побачили на цьому малюнку.

Після коротеньких розповідей, вихователь намагаеться, як найдоступніше пояснити, та розповісти дітям, що кожна дитина має право на: освіту; охорону здоров'я; на захист від насильства тощо.

Вихователь спонукає дітей до розмови, яка вчить аналізувати ситуації з власного життя, цим самим, щоб дитина ( відповідно до свого віку ), розуміла, що не тільки дорослі повинні дбати і розуміти права дитини, але й сама дитина повинна виконувати свої обов'язки у суспільстві: ( сім'я, садочок.. а далі школа тощо..).

За бажанням дітей, гру можна повторити декілька разів, а потім запитати у діток, яку б вони хотіли зібрати картинку, та чому ? Чим вона подобається ? А яку б картинку взагалі дитина не хотіла б збирати ? Чому? З чим це пов'язано? ( картинки із зображенням "насильства" ).

Кiлькiсть переглядiв: 1725