/Files/images/P1010368.JPG

ТИЖДЕНЬ БЕЗПЕКИ ДИТИНИ

(листопад 2017 р.)

(в рамках Місячника здорового способу життя)

Понеділок – «Електроприлади – наші помічники та небезпека від них.»

Мета: сформувати поняття про те, що побутові елект­роприлади небезпечні для дітей, тому що живляться електричним струмом; закріпити і поглибити знання дітей про функції деяких побутових електроприладів: холодильника, міксера, пилосмока, електродуховки (допомагають зберегти харчові продукти від псуван­ня, полегшують прибирання квартири, допомагають швидко приготувати смачні креми, молочні коктейлі, морозиво, спекти пиріжки, торти, тістечка); розвивати зв’язне мовлення дітей під час опису електроприладів; розвивати мислення, увагу під час відгадування загадок; виховувати обережність, слухняність.

Форми роботи:

Розгляд малюнків із зображенням електроприладів.

Ознайомлення з електроприладами.

Вівторок – «Щоб не сталося біди» (ознайомлення з правилами протипожежної безпеки).

Мета: узагальнити та закріпити знання дітей про деякі правила протипожежної безпеки: сірниками гратися не можна — гра з вогнем призводить до пожежі; якщо сталася пожежа — не ховатися під стіл, у шафу, під ліжко, а звати на допомогу; причини виникнення пожежі, про нелегку працю пожежників; навчати оцінювати вчинки персонажів казки; розвивати пам’ять, мислення, бажання дотримуватися правил пожежної безпеки; виховувати дбайливе ставлення до довкілля.

Форми роботи:

Перегляд вистави «Козенята і вовк». Бесіда за нею.

Перегляд мультфільму «Про добро та зло вогню».

Розгляд малюнків та іграшок – пожежний транспорт.

Середа – «Ведмедик захворів» (ліки та хімічні речовини).

Мета: закріпити знання дітей про працю лікаря та медсестри (лікар оглядає хворих, виписує рецепти, призначає лікування; медсестра ставить компреси, дає ліки, робить уколи, перев’язки); показати найпростіші способи догляду за хворим (дати мікстуру, перев’язати пальця, поставити компрес); закріпити знання дітей про правила гігієни під час їжі (перед вживанням їжі треба мити руки з милом; добре пережовувати їжу із закритим ротом, не розмовляти, не пустувати за столом); про те, що не можна брати до рота неїстівні предмети, особливо ліки — від цього можна захворіти; розвивати виразність мови під час спілкування з хворим ведмедиком, виховувати співчуття до хворого, бажання допомогти, полікувати.

Форми роботи:

Читання вірша К.Чуковського «Айболить». Бесіда за змістом.

Спостереження за працею медсестри, огляд медкабінету у дитячому садку. Де і як зберігаються ліки у медсестри, для чого вони потрібні.

Бесіди: «Зовсім це не іграшки» (аерозольні балончики, хімічні речовини, косметика).

«Ми не їжа, не цукерки — нас до рота не бери» (клей, мило, пластилін, ліки, ґудзики тощо).

Розвага: «У гості до ведмедика»

Четвер – «Наша квартира» (особиста безпека вдома).

Мета: вчити дітей обережно поводити себе наодинці вдома: не виходити на балкон; що не можна робити, коли сам вдома (вмикати електричний струм, газ, брати гострі предмети, сірники); виховувати дбайливе ставлення до особистого здоров’я.

Форми роботи:

Бесіди: «Бачив я не раз, як вмикає мама газ».

«Лежать у столі виделки, шило і ножі».

«Ох і любить наш Антон вийти на балкон».

П’ятниця – «Сонце, вітер, дощ» – правила поведінки.

Мета: узагальнити знання дітей про різні природні явища: дощ, грозу, сніг, вітер, туман, грім; учити по­казувати рухами різні явища: сприяти вихованню адекватно правильної поведінки під час різних явищ природи; правильно підбирати одяг залежно від погоди у грі «Одягни ляльку на про­гулянку».

Форми роботи:

Заучування заклички «Іди, іди, дощику, зварю тобі борщику!».

Заучування заклички «Вийди, вийди, сонечко!».

Дидактична гра «Одягни ляльку на прогулянку».

Кiлькiсть переглядiв: 214